- Tema Autor
Suce Mes Copains French (2006)

Production year : 2006
Country : France
Genre : All Sex, Amateur, Anal, DP, Group sex
Length : 1:18:52
Language : French
Studio : MST
Description :
Suck my buddies! All the sluts have dreamed of receiving such an order. Not to please friends but because they love gorging on semen spurting in all directions. MST presents three sluts that have very deep throat and appetite démeusuré!
Suce mes copains!!! Toutes les salopes ont rêvé un jour de recevoir un tel ordre. Pas pour faire plaisir aux copains mais parce qu'elles aiment se gaver de sperme qui gicle dans tous les sens. MST vous présente 3 cochonnes qui ont la gorge tres profonde et l'appétit démeusuré!
Video Quality : DVDRip
Video Format : AVI
Video codec : DivX
Audio Codec : MP3
Video : Xvid 520x384 25.00fps 1124Kbps
Audio : MPEG Audio Layer 3 44100Hz stereo 128kbps

Production year : 2006
Country : France
Genre : All Sex, Amateur, Anal, DP, Group sex
Length : 1:18:52
Language : French
Studio : MST
Description :
Suck my buddies! All the sluts have dreamed of receiving such an order. Not to please friends but because they love gorging on semen spurting in all directions. MST presents three sluts that have very deep throat and appetite démeusuré!
Suce mes copains!!! Toutes les salopes ont rêvé un jour de recevoir un tel ordre. Pas pour faire plaisir aux copains mais parce qu'elles aiment se gaver de sperme qui gicle dans tous les sens. MST vous présente 3 cochonnes qui ont la gorge tres profonde et l'appétit démeusuré!
Video Quality : DVDRip
Video Format : AVI
Video codec : DivX
Audio Codec : MP3
Video : Xvid 520x384 25.00fps 1124Kbps
Audio : MPEG Audio Layer 3 44100Hz stereo 128kbps

Código:
http://oron.com/cu09itzsvv8u/Suce.Mes.Copains.FRENCH.avi.html