Página 24 de 29 PrimerPrimer ... 14151617181920212223242526272829 ÚltimoÚltimo
Resultados 346 al 360 de 433

Tema: Re bienvenidos ñ_ñ

Predeterminado

amigo bakuno cuando intento entrar direntamente con esteenlase www.ba-k.com medise todo esto sino esmucho pedir nosdas una respuesta a esto o si bas aser canbio de coral avisa pofavor para estar siempre con labaca

If you feel you have reached this page in error, please contact the web site owner:

webmaster@ba-k.com

It may be possible to restore access to this site by following these instructions for clearing your dns cache.

If you are the web site owner, it is possible you have reached this page because:
    •The IP address has changed.
    •There has been a server misconfiguration.
    •The site may have been moved to a different server.

If you are the owner of this website and were not expecting to see this page, please contact your hosting provider.

Note: Although this site is running cPanel, WebHost Manager, and Apache software it almost certainly has no other connection to cPanel Inc. or the Apache Group. Please do not send mail about this site or its contents to cPanel Inc. or the Apache Group.

About cPanel:

cPanel is a leading provider of software for the webhosting industry. If you would like to learn more about cPanel please visit our website at www.cpanel.net. Please be advised that cPanel Inc. is not a web hosting company, and as such has no control over content found elsewhere on this site.

About Apache HTTP Server:

The Apache HTTP Server is an open source web server which powers many of the world's web sites. The Apache HTTP server is part of the Apache Group's many influential projects. Their efforts have helped shape much the world wide web, and they continue to be a dominating force in the web hosting industry.

Predeterminado

Es a veces molesto que uno desea entra a buscar algo y se encuentra el servidor caido, pero queda muy bien entendido que es por un mejor corral!!!!!! Gracias bakunos!!

Predeterminado

fueron dias oscuros sin la ba-k

Thumbs up

Cita Iniciado por blakdark8601 Ver mensaje
    amigo bakuno cuando intento entrar direntamente con esteenlase www.ba-k.com medise todo esto sino esmucho pedir nosdas una respuesta a esto o si bas aser canbio de coral avisa pofavor para estar siempre con labaca

If you feel you have reached this page in error, please contact the web site owner:

webmaster@ba-k.com

It may be possible to restore access to this site by following these instructions for clearing your dns cache.

If you are the web site owner, it is possible you have reached this page because:
    •The IP address has changed.
    •There has been a server misconfiguration.
    •The site may have been moved to a different server.

If you are the owner of this website and were not expecting to see this page, please contact your hosting provider.

Note: Although this site is running cPanel, WebHost Manager, and Apache software it almost certainly has no other connection to cPanel Inc. or the Apache Group. Please do not send mail about this site or its contents to cPanel Inc. or the Apache Group.

About cPanel:

cPanel is a leading provider of software for the webhosting industry. If you would like to learn more about cPanel please visit our website at www.cpanel.net. Please be advised that cPanel Inc. is not a web hosting company, and as such has no control over content found elsewhere on this site.

About Apache HTTP Server:

The Apache HTTP Server is an open source web server which powers many of the world's web sites. The Apache HTTP server is part of the Apache Group's many influential projects. Their efforts have helped shape much the world wide web, and they continue to be a dominating force in the web hosting industry.
    a mi me salia el mismo mensaje... pero como dice don Daniel... estos dias son de fase de prueba.... asi q es normal...

Predeterminado

Gracias y bienvenidos ,les quedo super la nueva imagen ,rifadisima.

Predeterminado

Muchas gracias por tan grandioso sitio. Slds.

Predeterminado

chingon chingon que ya este de regreso Don Ba-k!

Predeterminado

tengo uan gran duda porque ultimamente esta fallando tanto la pagina o es mi maquina que no la permite abrir.
    saludos

Predeterminado

No creo que sea tu máquina, yo no he podido entrar y ya van varias veces que sucede que no carga la página...
    Esperemos todo esté bien!

Cita Iniciado por DALAIAN Ver mensaje
    tengo uan gran duda porque ultimamente esta fallando tanto la pagina o es mi maquina que no la permite abrir.
    saludos

Predeterminado

Muy buena explicación, vamos a poder trabajar mas a gusto .

Predeterminado

Pues se ve que hay Ba-k para muuuucho rato :P
    ¡¡ Cuack Cuack !!

Predeterminado

Gracias que amable

Predeterminado

saludos a todos

Predeterminado

orale, un cordial saludo la comunidad

Predeterminado

pues yo puedo entrar hasta por el opera del celular, les quedo muuuy bien, felicidades!!! y pues en cuanto pueda y me den chance pues yo les ayudo